Ultimele articole

Warning: Creating default object from empty value in /home/geotim/public_html/vechi/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Resources
Feed Display
No feed URL specified.
Calendar activitati
Home EGEA Timisoara Activitati organizate de noi Exchange Timișoara - Iași & Cluj-Napoca (II) - 2009

PostHeaderIcon Exchange Timișoara - Iași & Cluj-Napoca (II) - 2009

Exchange Timişoara - Iași & Cluj-Napoca
20 - 22 mai 2009

Acest eveniment a fost ca şi răspuns la prima parte a Exchange-ului, care a avut loc în decembrie 2008. La schimbul de experienţă au participat 17 persoane din Iaşi, dar şi 5 prieteni din Cluj-Napoca. Din cadrul entităţii noastre aproape toţi membri s-au implicat. Evenimentul a avut loc la începutul primăverii, când oraşul parcurilor, a început să înflorească.

Exchange Timişoara–Iaşi

20 mai, vineri
Dimineaţa am întâmpinat studenţii la gară. Apoi ne-am îndreptat spre căminul de pe strada Renaşterii, unde oaspeţii au fost cazaţi. La început le-am prezentat Facultatea de Geografie, Biblioteca Universităţii, Aula Magna. Aici am fost primiți de domnul lector Mircea Arelean, iar apoi de domnul profesor Petru Urdea. Apoi am plecat într-un tur al oraşului. Obiectivele turistice vizitate au fost Catedrala Mitropolitană, Muzeul din cadrul Catedralei, Piaţa Victoriei, Muzeul Banatului, Piaţa Libertăţii, Sinagoga din cartierul Cetate, Piaţa Unirii. Spre seară am vizitat zona Pieţei Traian, după care ne-am oprit la fabrica de bere, unde am degustat bere nefiltrată.

21 mai, sâmbătă
Am plecat din Timişoara spre o plimbare în natură și zone mai liniștite. Locul ales de noi a fost Ocna de Fier, o comună din cadrul judeţului Caraş-Severin. Am plecat de dimineaţă cu trenul până în Bocşa. De aici am mers pe jos 7 km până la Ocna de Fier. La începutul comunei am observat mina părăsită. Am rămas uimiţi de starea de degradare în care a ajuns acest complex. Mergând mai departe prin comună, am ajuns la muzeul mineralogic “Constantin Gruescu”. Am fost primiţi foarte bine aici şi ne-am îmbogăţit cunoştinţele legate de mineralogie, în urma explicaţiilor primite. Fiecare dintre noi, ne-am bucurat că am putut observa macla de tip Gruescu, împreună cu multe flori de mină, minerale şi distincţii ale domnului Gruescu. După-amiaza ne-am întors spre Bocşa, unde am vizitat şi Mănăstirea Sfântului Prooroc Ilie. Seara am ajuns în Timişoara, şi am desfăşurat o sesiune de prezentări despre cele 3 zone ale ţării: Banat, Moldova şi Ardeal.

Exchange Timişoara–Iaşi

22 mai, duminică
Dimineaţa am plecat de la frumosul cămin la care au fost cazaţi invitaţii, şi am mers la sala de escaladat. Mai ales băieţii s-au bucurat de această parte a programului. În acelaşi timp, persoanele care au dorit, au vizitat alte părţi ale oraşului. La amiază a avut loc feed-back-ul evenimentului, unde am constatat că cele mai multe persoane au rămas plăcut impresionate de oraş, de facultatea noastră şi mai ales de domnii profesori. La ora 15:00 a trebuit să ne luăm rămas bun, deoarece trenul spre Iaşi aştepta în gară. Noi am rămas cu amintiri frumoase după acest eveniment şi aşteptăm să ne întâlnim cât mai curând la un altul.

Mulţumim Universităţii de Vest şi domnilor profesori pentru sprijinul acordat, cu ajutorul cărora a fost posibilă desfăşurarea acestui eveniment.

Articol realizat de Roxana Putan

Who's Online
We have guest online
Cele mai citite

Warning: Creating default object from empty value in /home/geotim/public_html/vechi/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Ne-au cartat
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter