Ultimele articole

Warning: Creating default object from empty value in /home2/geotim/public_html/vechi/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Resources
Feed Display
No feed URL specified.
Calendar activitati
Home EGEA Timisoara Participari internationale North and Baltic Regional Congress - 2010

PostHeaderIcon North and Baltic Regional Congress - 2010

Congresul Regional Nordic şi Baltic

8 - 13 martie 2010, Tuusula, Finlanda

8 martie 2010
Am plecat cu avionul din Timişoara la ora 6 dimineaţa spre Bucureşti. Acolo m-am întâlnit cu Flavia Trifan din Cluj alături de care am luat avionul de Helsinki la ora 13. Am ajuns pe aeroportul Vanta din Helsinki în jurul orei 16 unde ne-am întâlnit cu Ramona Lazăr din Bucureşti. Am aşteptat până la ora 17 să vină organizatorii care ne-au dus cu autocarul într-un orăşel mic de munte la aprox. 20 de km de Helsinki numit Tuusula. Afară era o temperatură cam în jur de -3 C° ceea ce era însemna un timp frumos pentru zona respectivă, dar stratul de zăpadă văzut a fost chiar impresionant. După ce am ajuns la locul de desfăşurare a conferinţei am avut un program de seară interesant numit ice-breaking, cu fel de fel de joculeţe ca să ne cunoaştem mai bine.

Congresul Regional Nordic si Baltic

9 martie 2010
Ca şi la orice alt congres EGEA, toate persoanele au participat la workshopuri. Erau mai multe teme dar eu mi-am ales workshopul cu tema ‘geography of food’ (geografia mâncării) la care s-au făcut dezbateri foarte interesante. Programul de seară s-a numit ‘country presentation’ în care toţi participanţii au trebuit să aducă mâncare şi băutură tradițională pentru prezentarea ţării din care provin. Pentru mine a fost o senzaţie unică să fiu reprezentatul României alături de Flavia şi Ramona.

Congresul Regional Nordic si Baltic Congresul Regional Nordic si Baltic

10 martie 2010
În această zi s-a făcut excursia workshopului la care am participat şi eu şi în care am vizitat o fermă din apropiere. Tot drumul a fost foarte frumos, o imagine specifică zonei respective, pădurile tipic finlandeze înzăpezite. Programul de seară a inclus un joc tradiţional EGEA.

11 martie 2010
În această zi am avut încheierea workshopurilor şi prezentarea tuturor a concluziilor la care s-a ajuns după aceste workshopuri. În seara acestei zile programul a fost seara tradiţională finlandeză în care organizatorii s-au îmbrăcat în costume tradiţionale, s-a servit mâncare tradiţională finlandeză şi ne-au învăţat câteva dansuri specifice lor.

12 martie 2010
Aceasta zi a fost ziua excursiilor în care am avut de ales între vizitarea oraşului Helsinki şi Lahti, o staţiune de schi finlandeză. Eu am ales să vizitez Helsinki unde am participat la o prezentare despre arhitectura oraşului după aceea am mers la patinoar, eu nu mai patinasem niciodată până atunci, dar a fost foarte frumos. După aceea am fost şi ni s-a aratat cel mai mare port al oraşului unde ni s-a ţinut o prezentare despre el. Seara am fost cazaţi la un hotel de 4 stele din Helsinki.

Congresul Regional Nordic si Baltic Congresul Regional Nordic si Baltic

13 martie 2010
În această zi a avut loc ceremonia de încheiere a congresului după care o parte din noi au plecat, o parte au rămas. Flavia şi cu mine am fost printre cei care am rămas, pentru că de abia în 14 aveam avionul de întoarcere. A fost o bună ocazie să vizităm mai mult oraşul. Seara am fost cazaţi acasă la organizatorii acestui congres.

14 martie 2010
La ora 16 am luat avionul de întoarcere spre Bucureşti. Acest congres a fost o experienţă unică, minunată pentru mine pe care vreau să o mai repet.

Album foto

Articol scris de Maximilian Gosa

Who's Online
We have guests online
Cele mai citite

Warning: Creating default object from empty value in /home2/geotim/public_html/vechi/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Ne-au cartat
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter