Ultimele articole

Warning: Creating default object from empty value in /home/geotim/public_html/vechi/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Resources
Feed Display
No feed URL specified.
Calendar activitati
Home EGEA Timisoara Participari nationale Romanian Freshmen Weekend - 2008

PostHeaderIcon Romanian Freshmen Weekend - 2008

29 noiembrie - 1 decembrie 2008 - Băile Homorod

Romanian Freshmen Weekend a fost o nouă experienţă pentru noi toţi, mai ales pentru cei din anul I: Clau, Luci, Mina şi Ovi. Îmi aminteam cum eram eu, la primul meu contact cu Egea în anul I, pe vremea exchange-ului cu cei din Cluj. Doream să se simtă şi ei cum m-am simţit eu, să fie la fel de încântaţi, şi de aceea încercam să-i fac curioşi chiar din tren, pregătindu-le o prezentare generală a zonei în care mergeam.
Pe lângă cei 4, au fost prezenţi 3 geografi (dintre cei care au terminat facultatea): VETERANII, aşa cum ne place nouă sa-i numim: Csobi, Luci şi Tibi…şi prietena mea Dobra, pe care am “convertit-o” la geografie.
Distanţa fiind aşa mare între Timişoara şi Băile Homorod (locul în care se ţinea RFW-ul), am fost nevoiţi să plecăm cu o zi înainte ca să ajungem la timp. Am plecat în 28 noiembrie şi am schimbat 3 trenuri şi un bus: Timişoara-Arad (personal), Arad-Braşov (rapid), Braşov-Miercurea Ciuc (accelerat) şi un bus ce făcea legătura între Miercurea Ciuc şi Băile Homorod.
Pe lângă faptul că nu aveam legături aşa cum ne doream, ca setul sa fie complet, Clau (anul I) a pierdut trenul la plecare din Timişoara…dar s-a descurcat, venind cu ocazia până la Arad, unde ne-am întâlnit.
Am stat câteva ore bune în Arad, drept pentru care am mers să bem un ceai cald, într-un bar numit… BUCEGI.
Am urcat apoi în săgeată până la Braşov. Acesta având întârziere de cca.1h, ne-a facut să pierdem trenul care-l aveam spre Miercurea Ciuc… alta distracţie. În trenul ce face legatura dintre Braşov şi Miercurea Ciuc, ne-am simţit cel mai bine: zonă de munte, frig şi zăpadă afară, trenul gol, noi meditând şi analizând locurile prin care treceam… ne simţeam de parcă străbăteam Siberia… plăcut sentiment.
Ajunşi la Miercurea Ciuc, lumea e alta… oamenii nu vorbesc limba română, oraşul parcă e împietrit de frig, iar noi nu înţelegeam nimic pentru că totul este în ungureşte (noroc cu Csobi al nostru).
După o zi şi-o noapte am ajuns şi noi foarte obosiţi la tabăra de la Băile Homorod, unde erau ajunşi cei din Egea Cluj. După noi au venit şi cei din Bucureşti, Iaşi şi Moldova şi astfel Egea România se unise.

Romanian Freshmen Weekend

Întrevederi între vechii prieteni, cunoştiinţe între cei noi şi aşa a avut loc deschiderea oficială a RFW-ului, cu o prezentare a Asociatiei EGEA, susţinută de Vlad (Bucureşti) şi a fiecărei entităţi participante: Timişoara, Cluj, Bucureşti, Iaşi şi Moldova.

Duminică - 30 noiembrie, trezirea a fost la ora 8:00, pentru micul dejun…totul mergea pe principiul “nu te trezeai , nu mancai”. La ora 9:00 ne pregăteam pentru excursie. Existau 3 variante pentru care puteai opta:

1. traseul Harghita-Mădăraş (1900m) –coordonat de Luci (Egea Iaşi)
  2. traseul (inexistent) Băile Homorod - Lueta - peştera Orban – Mereşti – Cheile Varghişului- coordonat de mine (Mia, Egea Timişoara)
  3. Analiza asupra potenţialului turistic al B. Homorod- coordonator Vlad (Egea Bucureşti)

Romanian Freshmen Weekend

Seara a avut loc Beer Drinking Contest (BDC)… unde au participat aproape toţi membrii.

Luni -1 Decembrie, după micul dejun ne-am adunat pentru o dezbatere ce ne interesa pe toţi: EGEA Romania…ce am facut şi ce putem face! Apoi au urmat despărţirile, fiecare entitate îndreptându-se spre casă. Noi la întoarcere am preferat să venim tot pe la Braşov, deoarece doream să ne oprim şi să vizităm tot ce era de vizitat, şi aşa am şi făcut.

Articol realizat de Anamaria Mitrache

Who's Online
We have guests online
Cele mai citite

Warning: Creating default object from empty value in /home/geotim/public_html/vechi/modules/mod_mostread/helper.php on line 79

Ne-au cartat
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter